.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سران فتنه به صورت علني محاكمه شوند

ابراهیمی خطاب به مسوولان قضایی کشور: سران فتنه به صورت علنی محاکمه شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه محاکمه سران فتنه می بایست هر چه زودتر در دستور کار دستگاه قضا قرار گیرد، گفت: مردم ولایی و انقلابی منتظر این اقدام قوه قضائیه و پخش محاکمه علنی آنان از طریق رسانه ملی هستند. 
هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در تجمع اعتراض آمیز تشکل های دانشجویی و اقشار مختلف مردم مازندران در مقابل استانداری با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در حماسه ۲۲ بهمن ۸۹ اظهار داشت: جریان نفاق به زودی در کشور به زباله دان تاریخ فرستاده می شود.
وی افزود: ذات جریان فتنه اکنون در کشور به وضوح قابل مشاهده است و باید این جریان به زودی از کشور زدوده شود.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: آفرین بر ملت بزرگ ایران و دانشجویان در مسیر خط امام و ارزشهای اسلامی که با بصیرت خود تمام توطئه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب قصد رسوخ توطئه های بدخواهان در افکار دانشجویان را دارند تصریح کرد: دانشجویان متعهد، انقلابی و در مسیر آرمان های معمار کبیر انقلاب، اکنون فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران را در کشورهای جهان و خاورمیانه طنین انداز کردند.
ابراهیمی با بیان اینکه تجمع غیرقانونی سران فتنه در ۲۵ بهمن ماه با حمایت سلطنت طلبان، گروههای تجزیه طلب، ملی گراها و کومله ها همراه شد، بیان داشت: سران فتنه خواستند از این روز به عنوان روز تاریخی و حماسه یاد کنند که عقاید آنان در نطفه خفه شد.
وی از موسوی، کروبی و خاتمی به عنوان سردمداران جریان فتنه در کشور یاد کرد و اظهار داشت: این جریان با استواری و یاری جوانان کشور به خاک مذلت کشانده خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران آنها را پیاده نظام جریان فتنه، آمریکا و استعمارگران قلمداد کرد و افزود: ملت ایران اکنون با جریان فتنه در کشور تسویه حساب خواهد کرد.
ابراهیمی خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیا وقت آن نرسیده که جنابعالی به سکوت خود در برابر بداخلاقی ها و ددمنشی های سران فتنه پایان داده و به جمع ملت آزاده ایران اسلامی بپیوندید.
وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی باید از همسویی با جریان فتنه و پسماندهای این جریان سوخته در کشور دوری کند افزود: دانشجویان پیرو خط امام در مقابل توطئه های سران فتنه برخورد قانونی خواهند کرد.
گفتنی ست جمع کثیری از مردم شهید پرور استان به همراه هیئت های مذهبی و تشکل های دانشجویی در شعارهایی علیه سران فتنه خواستار محاکمه سریع آنها شدند.
این عده با سردادن شعارهایی نظیر " خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست "، " موسوی، کروبی اعدام باید گردند " ، " دانشجو بیدار است از فتنه گر بیزار است" و شعارهایی از این قبیل از قوه قضاییه خواستند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به برخورد با عوامل فتنه اقدام کنند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.